måndag 22 augusti 2016

Slappnat av i solskenet.

En sliten favoritbok: "Positiv energi" av Judith Orloff.

Suttit på balkongen hela förmiddagen. Så skönt!
Äntligen sol och värme igen. Åh, vad jag behöver det!

Tarzan var med mig ut på balkongen och en del av
tiden låg han på den utvikta skrivboken i mitt knä.
Gissa om det var mysigt? Han blev alldeles het
på pälsen och den glittrade som guld. Bengaler
har tydligen något som kallas för "glittergen" och det
syns när solen lyser på. Han är så vacker.

Men framför allt är han så tillgiven och kramgod.
Han får mig att må bra.



Hoppas att det fina vädret håller i sig ett tag till.
Vill verkligen fokusera på att vara avslappnad
och lugn och tro på att jag kan bli frisk.

Enda sättet är genom att göra sådant jag mår
bra av. Har pysslat lite förra veckan och tänker
pyssla lite ikväll. 

Men nu måste jag sova middag. Jag somnar oavbrutet.
Välter bakåt hela tiden. Just nu kan jag inte vara 
vaken. Det är så ibland. Kan bara inte vara vaken!
Varför vet jag inte...

Ha en fortsatt mysig dag!

Kram Sussie

Inga kommentarer: