tisdag 20 september 2016

Bilder från Borlänge...

De här shoppingvagnarna var i minsta laget...
Här några bilder från Kupolen i Borlänge.
Gubben blev riktigt sugen på att köpa hatt...
Dags att ladda upp med stearinljus inför hösten.
Vi behöver snart walkie-talkies. Åldern... hörseln... Ja, Ni fattar.
Vi som gillar att spela Fia och Yatzy funderade på att köpa ett nytt spel.
Inne på Akademibokhandeln för att leta kuvert...
Det har varit helt otroligt fint väder hela
september och så var det även igår på
eftermiddagen. Vi hade otrolig tur med
vädret och satt ute en stund både utanför
IKEA och Ö&B och njöt av solen.


Tyvärr tog batteriet i kameran slut för jag hade
velat fota mer för det var en riktigt varm mörk
sommarkväll och helt stilla i luften.
Men är det egentligen inte höst?
Förvirrande.

Vi satte oss iallafall utanför Enellies på
kvällen och tog en Latte och slappade.
Skönt att sitta och titta på folk. Där var det ju
folk ute iallafall. Annat än här i Smedjebacken
där man inte ser så mycket till folkliv...

Så vi kom inte hem förräns halv tio och satt
sen på balkongen hemma ända till elva.
Snart är ju kylan här...

Ha det bra!
Kram Sussie

6 kommentarer:

Lena sa...

Meeen du skulle ju inte umgås... Svarar på mailet ikväll eller imorgon när jag har datorn på.

Kram

Lotusblommans vardag sa...

"It´s easier said than done" som det heter.

Jag vet att jag måste öppna mig igen för
livet och ta mig ut. På egen hand så idag ska
jag iallafall åka och simma. :)

Kram och ha en fin dag!

Tammy sa...

Looks like a very nice day. Always a good one when you can spend so much time outdoors. :)

Lotusblommans vardag sa...

Yes, September is usually much colder here than this year.
We call it "Britt-summer" when it suddenly gets warmer than
even on the real summer.

:)

Lena sa...

Har så dåligt samvete för att jag inte har svarat på dina mail än. Men jag har inte orkat. Varit så fruktansvärt trött och i torsdags kväll åkte jag på en öroninflammation. Bättre nu, men så trött. Men svar kommer. Jag lovar <3

Lotusblommans vardag sa...

Hej Lena!

Skrev just svar på ditt långa brev som jag uppskattar
mycket. Ha inget dåligt samvete. Jag är mästarnas mästare
numera på att skjuta upp saker, (måste skärpa mig!), och vet
att man sällan menar något illa med det. Man orkar bara inte...

Ha en härlig dag!
Kram Sussie