tisdag 23 april 2019

Inger hopp...

Ingenting kan inge mig mer hopp och tro på livet
än att sitta en stund i solen. Eller i naturen. Och att kolla
in molnen på himlen. Vårt fantastiska kretslopp.
Att helt enkelt insupa skönheten i allas vårt hem.
Dvs vår fina planet Jorden.
Njuter till fullo av den värme solen inger mig- och alla
andra som tycker om att vara i värmen - varje dag jag
har möjligheten till det. Utan solen inget liv! "blink"

För visst har även jag mina tvivel om hur det ska
gå nu när ännu en förändring snart stundar. 
Annars vore jag ju helt onormal och omänsklig.
Men jag väljer att tro gott!
Och väljer att tro på livet. Att allt som sker har en
mening och att vi kan lära oss något av det.
I Anders och mitt fall att uppskatta varandra.

 Ha en underbar dag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: