fredag 20 september 2019

Nu är jag tillbaka igen!

Hej igen, alla Ni som läser min blogg.
Nu är jag tillbaka igen.

Har äntligen lyckats ladda ner alla vårens och
sommarens foton. Och ja, det blev en hel del kan
jag tala om. Över 600 foton. Så några av dem ska
jag väl plåga Er med... "blink"

Ett försök till blinkning ser mest ut som tandvärk! ;D
Nu är det svårt att veta vilken ände jag ska
börja i. Det kommer att bli en mix mellan
sommarens kort och nytagna bilder ett tag
framöver.

Börjar med denna körsbärskaka som jag gjorde, för bara någon
dag sedan, med bland annat kokos i smeten och goda körsbär,
 och saften av dem, i smeten. Supergott blev det!

Smorde även in formen med kokos som gav en extra piff
förutom den vita glasyren gjord på florsocker.

Bjöd min gode granne på denna kaka och han blev 
stormförtjust trots att han inte direkt är någon fan av
sötsaker. Syrligheten från körsbären gör ju att den
upplevs ganska frisk i smaken trots sötman.
Tarzan kan få vara med i på ett hörn så här i början av
höstens bloggstart.
Så här gullig är min lille gosige gosse...

Ha en fin dag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: