fredag 2 mars 2012

Jag kan knappt tro att det är sant!

Klockan är halv åtta på fredagskvällen
och Landstinget Dalarna ringde mig för bara ett par minuter
sedan och avbokade min röntgen-tid!

På en fredagskväll! Halv åtta!
De sa att apparaten gått sönder och att de återkommer
när maskinen är lagad. När då? frågade jag.
Det vet dom inte för reparatören ska komma på
måndag och han hade arbetat hela dagen idag med
för att försöka laga maskinen. Om det går.
Alla besök nästa vecka avbokas och de vet inte när vi
kan få nya tider.

Undrar varför allting bara ska strula hela tiden?
Jag har inte tid att vänta längre.
Jag har bara en kropp och ett liv!
Nu ska jag ta två TREO och tidigt isäng.
Tänkte börja träna imorgon igen.
Ha en bra fredagskväll!
Kram Sussie

4 kommentarer:

Suzan sa...

Ajdå, hoppas det löser sig fort! Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Tack, det hoppas jag också!
Ha en jättebra fredagskväll.
Kram

anna sa...

Så sent de ringde! Hoppas du får en ny tid snarast. Usch jobbigt.
Hoppas du får en bra helg kramar

Lotusblommans vardag sa...

Tack Anna!
Ha en toppenfin helg du med.
Kram och pepp!