onsdag 3 juli 2013

Matbilder!

Från Upper Crest!
Godaste mackan att äta under resan: Ciabatta med tonfiskröra, svarta oliver,
ruccola och rödlök.
 Mums! Äter den oftast på bussen...

Gubben åt en New Yorker: Pastrami, potatissallad. saltgurka och ruccola.

Jag har så vansinnigt ont. Varit vaken av och till sen midnatt
och tagit tabletter, smörjt in mig och tom provat ett slags
värmande liniment som vi köpte på Kronans droghandel.

Har lindrat lite för stunden och sen kommer det tillbaka.
Smärtan är för bedrövlig igen. Just nu höger sida.
Ville kasta av mig armarna och händerna i natt för jag
höll på att bli tokig. Man blir helt knäpp av det onda...

Tror att det blivit såhär delvis pga bussresan fram och
tillbaka till Stockholm men också för att jag var och
handlade i Ludvika igår och det blåste så kallt där.
Det kan vara otroligt blåsigt i den stan!

Klarar inte blåst och drag. Sen så verkar vädret 
skifta lite hit och dit just nu.

Jag beställde Kyckling med cashewnötter i Nacka Forums galleria när
vi var där och åt. Jättegott!

Publicerar lite matbilder eftersom jag inte orkar skriva något
speciellt just nu.  

Jo, att jag åt mycket gott i Stockholm. Det finns ju så mycket
att välja på! Av ALLT möjligt!

Det är en njutning att kunna äta så gott som man gör
i Stockholm för här finns inte så många alternativ.

Det blev inga bilder på all mat för vi åkte ju inte på  någon
nöjestripp utan för att vara med min dotter. Så jag hade tyvärr
inte laddat kameran och batteriet dog tidigt på söndagen.

Hade gärna tagit mer matbilder!

Anders åt Kycklingspett med jordnötssås. Han tyckte det var supergott!
Också när vi åt på ett Thai-hak i Nacka Forum.
Minns inte vad stället hette...
Nu ska jag ta lite tabletter och lägga mig och vila.
Det har varit några supertuffa dagar för min del.


Ha det så jättebra bloggkompisar!

Kram Sussie

3 kommentarer:

mittilivetochjag sa...

Hoppas att ni fick en bra stund med dottern!
Att du har ont tycker jag verkar så hemskt! Jag hoppas att det finns en lösning så att du slipper all din smärta. När inte ens medicin hjälper!
Kramar till dig!
<3

Lotusblommans vardag sa...

Tack! Jag önskar sååå att hon ska bli frisk.
Hon åkte in med ambulans till SÖS i måndags kväll igen...

Har tid hos min dr på måndag och hoppas på att kanske få prova morfinplåster. Det vore härligt med en smärtfri dag.

Man får försöka tänka på annat...
Som att idag ska vi ha en bra dag!
Varm kram till dig.

Tammy sa...

What were you having pain from? I wrenched my back last Thursday and have had major pain since. Rested for a couple of days and have been putting heat and cream. Trying now to move, and walk, so that it doesn't seize up on me. Doing better but still needs time. Crazy how one second and one wrong turn can cause such pain that takes forever to heal. Hope all is well with you now, Tammy