söndag 30 juli 2017

Behövde pigga upp mig...


Så här ser jag ut nu.
Efter att ha varit hos frissan i fredags.

Ville klippa lugg. Framför allt.
Och fixa de något slitna topparna på håret. 
Så  20 cm hår klipptes av. Längst ner i dagens inlägg
kan du se hur håret såg ut innan.

Känns skönt.
Speciellt som jag fortfarande kan sätta upp
håret i tofs eller knut. Precis som på bilden ovan.
Trivs så himla bra med det.


När jag var i Borlänge passade jag på att fotografera lite
fina blommor ute på planteringarna.


Inhandlade även en ny stegräknare.
Så att jag kan ha koll på hur många steg jag går per dag.

Den gamla har varit trasig så jag har inte haft någon koll alls
längre på hur mycket man måste gå egentligen för att komma
upp i sina 10.000 steg per dag.


Blomsterlandet fick sig ett besök innan klippningen.
Så mycket vackra blommor!
 Visar mer bilder imorgon.

Men handlade iallafall några krukväxter och några fina
krukor att plantera mer växter i. 


Lite shopping piggar ju alltid upp. Speciellt om det leder
till att det blir finare hemma. Annars brukar jag inte
shoppa så mycket.

Tog en sväng till nagelsalongen innan frissan också
och det berättar jag mer om i veckan som kommer.

Ha en bra kväll!
Kram Sussie

Håret hade blivit lite väl slitet. Frisören klippte motvilligt av det.

Inga kommentarer: