måndag 5 september 2011

Innan stress och sjukdom tog ut sin rätt.
60 kg sedan...
Det har varit en jättejobbig dag!
Haft möte med bl a läkare och FK och det tog hårt på krafterna.
Och inte helt oväntat kände jag mig helt förstörd efteråt...


Börjar min RIVSTART 2 2011 nu och återkommer med min
vikt nästa måndag.
På torsdag ska jag till Viktväktarna och börja om efter semestern.
Men ska försöka blogga regelbundet under veckan
och framöver.

Scannade in en bild på mig som inspiration!
Tänk att det där är jag!

Kram och Pepp!
Sussie

2 kommentarer:

Lisa sa...

KUL att "se" dig här igen! Snygg frilla!! Lite 80-tal...tidigt 90?? Det var tider det....*s*

Kram å PEPP!!

Lotusblommans vardag sa...

Hej Lisa!
Ja, du har helt rätt där när det gäller tidsperioden. :)
Ska ta en liten Rivstarts-bloggrunda nu i veckan och kommentera lite.
Ha det bra! Kram och PEPP!