onsdag 30 november 2011

Inget vettigt att skriva idag.

Vem tror Ni har hittat värmefilten? Jo, Sally såklart!
Nu har jag inte hjärta att köra iväg henne så jag har laddat med några
klädvårdsrullar med tejp...
Igår kom jag aldrig iväg på träningen. Jag var deppig!
Tyckte att en person ignorerat mig och bölade över det.
Men som tur är har jag gubben som alltid säger åt mig att inte bry mig
och inte ta åt mig så lätt...

Och dessutom sa gubben att om jag gått ner på gymmet på söndagen,
under adventsfirandet, hade jag deltagit i en utlottning av ett års fri träning.
Dags att säga det NU?!

Var på AF i förmiddags också och vi pratade mest om min hälsa
och alla medicinska utredningar som pågår. Jag har ont i magen
och den blir bara större, men ingen verkar ta tag i det...
Den borde röntgas tyckte man tom på AF. Vem som helst kan ju se att
något är fel när jag ser niomånaders gravid ut.
Ja, alla utom den läkare jag haft då.
Och jag börjar bli sjukt orolig.

Men en sak som alltid gör mig väldigt glad är ju den hobby jag har
och all underbar post jag får tack vare den. Vanlig snail-mail post.
Kuvert, kort och paket! Love it!
Och jag älskar att skicka iväg sånt själv. Och göra någon glad!

Nu har jag sovit i typ 2,5 timme och ska ta en kaffe och sen laga
mat. Och sen iväg till gymmet!

Tack för att jag får kommentarer som muntrar upp mig lite!
Ha en jättebra kväll!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Alva sa...

Hej på dig Sussie! Jag hoppas du mår lite bättre idag! Jag tänkte bara kolla om du fortfarande vill vara med på min decemberutmaning? Det har kommit upp lite info om den på bloggen nu och mer kommer ikväll! Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Jag ska kolla in din blogg och se vad som står.
Ha en bra dag! Kram