måndag 10 september 2012

Långväga besök... + Veckans träningsschema v 37 - 2012.

I helgen hade vi riktigt långväga besök.
Det var Anders bror som bor och arbetar i Thailand som hälsade på!


Riktigt trevligt om du frågar mig. Jag blev riktigt uppiggad och glad!
Kul för gubben och min svärmor också att få träffa honom för det är
ju inte varje dag de träffas.

En stolt mor med två av sina söner...

Här kommer veckans träningsschema också.

Fyller i det varje dag efter
träning, cykeltur eller promenad.

Mår just nu förhållandevis bra och då ska jag komma igång
med att röra på mig varje dag igen.

För det har inte varit mycket till motion den senaste tiden.
Var på gymmet en dag förra veckan och gick lite på gåbandet
och i helgen tog vi en rejäl cykeltur.

Måndag:   30 min cykeltur utomhus   KLART!
Tisdag:   30 min cykeltur utomhus   KLART!
Onsdag:   Promenad   KLART!
Torsdag:   VILA
Fredag:   30 min gåbandet    KLART!
Lördag:
Söndag:

Hoppas att Ni har en riktigt bra start på veckan!

Har fortfarande inte hunnit med att titta runt på mina besökares
bloggar på ett tag och kommenterat,
 men den här veckan ska jag ta mig en runda
hos Er!

Kram Sussie!

12 kommentarer:

tjcokis sa...

Lycka till med veckans träning!

Lotusblommans vardag sa...

Tack! :)

Caroline sa...

Enjoy your exercise this week... I will join you, need it myself :)

Lotusblommans vardag sa...

Thanks Caroline! :)
Enjoy your exercising too.

Gitsan sa...

Vad roligt att få långväga besök! Kan tänka mig att din svärmor njöt.
Bra med träning, men fall nu inte i gropen att "passa på" när du mår bra. Det gäller att vara "lagom" ;)

Lotusblommans vardag sa...

Hej Gitsan! Tack för påminnelsen och jag ska ha det i åtanke. Bättre med 30 min om dagen flera ggr i veckan än ett 1-2 jättepass per vecka.

Hoppas at allt är bra med dig just nu också!

anna sa...

Härligt med besök :) och önskar dig en mysig vecka med
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack Anna! :)

maska sa...

Koseligt med besøk fra Thailand da.
Ha en fin uke.
Klem.

Lotusblommans vardag sa...

Ha en fin vecka själv. :)
Kram

Sussie sa...

Vet hur det där känns med ett besök från så långt håll och inte brukar det bli så ofta heller. Det gör ju det lite mer roligt...nu är det länge sedan jag träffade min brors sambo och barn.
Lycka till med träningen.

Kram
Sussie B.

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det blir en psitiv-energi-kick.
Hoppas att du har en toppenvecka. Kram