måndag 20 maj 2013

Ny vecka, nytt träningsschema.


Veckans träningsschema:

Måndag:   46 min  motionscykel   15 km

Tisdag:   VILA
Onsdag:   VILA
Torsdag:   VILA
Fredag:   VILA

Lördag:   55 min motionscykel  17 km

Söndag:   41 min motionscykel  14 km

Eftersom jag sitter här mitt i natten så tänkte jag att
jag lika gärna kunde lägga in veckans nya 
träningsschema.

Vaknade av smärtorna igen och har just smörjt in mig
igen med "underbara Voltaren gel". Räddaren i nöden.
När det väl börjar verka kan jag krypa ner igen.

Veckan som har varit tränade jag bara 2 ggr.
Men nu i helgen har jag bland annat dammsugit så att
svetten lackade. Som värsta träningspasset!
Så lite mer träning än så blev det iallafall...

Kollade på Eurovision Song Contest i lördags kväll
även om inte det är vår grej egentligen. Men nu var det
ju Sverige som ordnade det hela i år och det tyckte
jag att dom gjorde med bravur. 

Toppen arrangemang!
Både gubben och jag tyckte att det inte blev vare sig
för mycket eller för lite utan helt "lagom".
Haha... Sååå svenskt av oss egentligen.  

Lagade till goda havrebollar som jag tog ett par av.
Receptet kommer senare. Tog kort men har inte laddat
ner dom än. Gott var det iallafall!

Ha en jättebra vecka!
Kram Sussie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en bra vecka också.
Sköt om dig.
Med vänlig hälsning,
Johanna i Jönköping.

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla du! :)

Detsamma till dig.

mittilivetochjag sa...

Bättre två dagar träning än ingen träning alls! :-)
Vad hemskt med smärtan. Det låter verkligen jobbigt. Jag hoppas att det blir bättre!
Jag tittade också på melodifestivalen och tycker som du: det var lagom, vilket jag gillar (som är svensk).
Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Tack för ditt pepp! :)

Jätteuppskattat med dina kommentarer.
Ha en jättemysig kväll och morgondag!

Kram!