torsdag 14 november 2013

Lekte lite med min webcam...


Testade webcam idag.
Har inte lyckats ställa in färgerna och ljuset ordentligt
men nu ser Ni iallafall att jag är vid liv...  ;)
Har ju inte bloggat här på ett tag.




Jobbar på det här med att tycka om mig själv som jag är.
Det är befriande att äntligen kunna vara med på bild igen
för första gången sedan mars är jag glad över att se foton 
på mig själv.
Innan dess var jag inte det på åratal...

Här fick Anders vara med på ett hörn också.
Ett inlägg om hur det varit sista tiden kommer snart.

Ha det så bra tills dess!

Kram Sussie

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jättevacker! Du har väl verkligen anledning att tycka om dig själv! Underbar hårfärg också. Ha det gott.
Med vänlig hälsning,
Johanna i Jönköping

Lotusblommans vardag sa...

Tack det var jättesnällt sagt av dig! Kul att någon tycker så fina saker om en... :) Jag får använda den som en positiv affirmation. :D

Ha en mysig vecka!

Helen Holmberg sa...

Fina bilder och vilken härlig hårfärg du har!

Hoppas dottern mår bättre, såg fint ut där ni bodde :-)

Lotusblommans vardag sa...

Tack Helen! :)

Ja, just nu är hon inte på sjukhuset men det kan ändras från dag till dag. Vi ser framåt iallafall. :)

Ha en mysig helg!
Kram

mittilivetochjag sa...

Jättefina bilder på dig! Såklart att du ska vara med på bild.

Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Tack ska du ha! :)

Jag var ju smal en gång i tiden så det har tagit tid att kunna acceptera mig själv just på bild. Alldeles för lång tid egentligen...

Ha en mysig kväll!
Kram!