fredag 29 september 2017

TV-maraton...

NU är det bara 13 timmar kvar att titta färdigt på alla
avsnitt av min favoritserie. Och nej jag kommer inte att
hinna se alla delar av den. 
Men A och T tycker nog att det räcker nu!
Det ser så ut iallafall. För om gubben inte ens orkar
lyfta kaffekoppen är det kris.
Men som sagt nu är det snart helg och dags att göra annat
än att glo på TV. Sköta om blommorna, laga mat och
förhoppningsvis ut och gå i prasslande löv.


Men först måste jag bara visa hur vacker min Lilja
har blivit!

Den blommar mer och mer för varje dag 
och verkar trivas alldeles ypperligt här. 

KLICKA på bilderna för att se dem större.
I skrivande stund har jag räknat till 13 stycken knoppar.
WOW, säger jag bara! Helt underbar blomma.
Men den doftar rätt starkt. Blir täppt i näsan och måste 
vädra titt som tätt. Fast det gör inget eftersom jag gör
det varje dag iallafall för att få in frisk luft.


Ha en mysig fredag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: