tisdag 6 februari 2018

Nystart 2018!


Ibland kommer man till ett vägskäl då man måste
välja vilken väg man ska gå. Och så blev det för
oss. Och vi har valt att fortsätta.


När man insett vad man håller på att förlora så uppskattar
man det mer. Iallafall kom vi fram till att det är så i vårat
fall.  Kris. Kalabalik. Och en möjlighet.


Så det har fått bli en rejäl Nystart. Vi har börjat om helt.
Och det känns bra. Mycket bra och till och med härligt!


Bilderna är från en av alla sköna morgonpromenader 
jag tagit samtidigt som Anders gått till jobbet. Älskar ju att 
vara ute i snön. Och nu har vi massor av den varan!


Och nu under morgonens promenad var det KALLT.
Enligt prognos på internet var det runt minus 15 C  men
känns som minus 20 C. Igår var det lokalt 21,9 minusgrader
ute på gubbens jobb. 

Och jag är väl lite knäpp som tycker
att det är lättare än någonsin att komma ut på min dagliga
morgonpromenad. :)

Kolla våra cyklar! Syns snart inte.

Helgen har vi tillbringat i lugn och ro. Dels med lite sköna
promender. Såklart! Och du kan se fler foton på min andra
  

Och sen har vi även kopplat av med färgläggning i
våra målarböcker för vuxna. En riktigt avstressande
aktivitet om du frågar mig. Gärna med skön musik
på i bakgrunden.


Naglarna har fått lite ny färg också. Vinrött med massor av
glitter i. Gillar ju som bekant att byta färg mellan varven.
Omväxling piggar upp!

Ha en jättebra dag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: