söndag 26 juni 2011

God fruktsallad....

Mums! Verkligen gott!
I morse tog jag ett träningspass direkt på morgonen kl 6.
Haft paus i två dagar nu under midsommarhelgen så det var dags...
Det fick bli 45 minuter på gåbandet.
Sen sa ryggen/svanken ifrån och jag pallade inte mer...

Men nu under veckan som kommer ska gubben min arbeta kvällar
så då ska jag dels simma på dagen mån-fre och sen ta ett pass
gymmet på kvällen. Då får det bli easy-liner-pass.

När jag kom upp från gymmet nu på morgonen så hade Anders
gjort en jättegod fruktsallad åt mig. Och den var såå god! :)
Han hade skivat ner jordgubbar, vattenmelon och blåa vindruvor.
Det åt jag tillsammans med jordgubbsyoghurt i en liten skål.
Väldigt läskande. Älskar fruktsallader nu på sommaren!
Vi skivade även ner lite persika i så nästa portion får en
lite annorlunda smak...
Jag tror det passar fint till.

Har äntligen fått tag i granatäpplen också som jag ska ha
i sallader. Eller tex ovanpå yoghurt.
Väldigt nyttigt och gott!

Just nu ser det ut som att solen kommer att titta fram.
Hoppas verkligen det så att jag kan sola en liten stund på
balkongen. Behöver värmen för jag har haft väldigt ont i
kroppen igen...

Planterade äntligen våra balkongblommor igår och de behöver
också solen för att riktigt växa och frodas.

Ha en riktigt fin fortsatt midsommarhelg!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, ge mig!

Lotusblommans vardag sa...

Javisst! Varsågod hoppas det smakar :D
yum yum...