onsdag 5 oktober 2011

Don´t let life beat you down!

Bild tagen från köksfönstret vid ett tidigare tillfälle. Därav molnen.

Idag har det varit en strålande vacker höstdag!
Inte ett moln på himlen så långt ögat kunde nå och jag drog iväg till
simhallen. Simmade bara 500 meter men gjorde även vattenjympa.
Det var skönt att komma iväg!

Jag har varit disciplinerad nu under helgerna och gått ner på gymmet varje
lördag och söndagmorgon men av olika skäl kom jag inte igång
med simningen igen förrän idag.

Meningen var att jag skulle äta lunch på Gallerian också men jag
hade glömt lunchkortet hemma. Imorgon blir det simning och sen lunch ute.
Behöver komma ut och vara bland folk och så är det rätt skönt att de har en
grönsaksbuffee också som jag kan ladda upp ordentligt av!

Funderar på att gå till frissan också, men kanske väntar och
försöker gå ner typ 10 kg först. Det skulle bli en bra belöning.
Fast en ny frilla skulle nog göra mig på gott humör.
Just nu har jag hästsvans hela tiden och det är i och för sig bekvämt
när man ska åka och simma stup i kvarten. Jag får se hur det blir.
Rätt vad det är klipper jag mig bara...
Vilken beslutsångest jag har! Mycket rör sig i mitt huvud just nu...

Egentligen vill jag gå ner på gymmet just nu nu men är lite skraj
att det ska bli för mycket igen och att jag ska få sådär outhärdligt ont.
Önskar att jag bara kunde köra på! VILL träna mer!

Någon hade skrivit detta på toaletten i simhallen:
"DON´T LET LIFE BEAT YOU DOWN!"
Det ska jag tänka på varje dag!

Hoppas att Ni har haft en riktigt fin höstdag också!
Tar snart en bloggrunda hos Er som varit så goa och lämnat
kommentarer även när jag varit så dålig på att blogga! :)
Kram Sussie

2 kommentarer:

Sussie sa...

Hej Sussie

Roligt att du har kommit igång med din träning.
Men som du skriver så gå inte på för mycket.
Hoppas du känner dig skaplig nu...här var det
oxå fint igår men det blåste men det är sånt man får stå ut med.
Men idag har det regnat å varit grått...men det har inte gjort så
mycket eftersom jag har haft tvättdag.

Kram
Sussie B

Lotusblommans vardag sa...

Tack Sussie! Ja, det känns så himla skönt att vara igång igen så du anar inte! :D
Vädret har gått lite upp och ner här men mestadels varit jättefint höstväder faktiskt. Lite lagom sval höstluft trots solen. Like it alot! Hösten är min tid.
Hoppas att det gick bra med tvättstugan och att du njuter av livet. Vi kan väl chatta ngn dag på gmailen...? Kramar