tisdag 1 november 2011

Lights will guide you, lights will fix you...



Sitter här mitt i natten igen. Klev upp kl.4.
Vaknade och har ont i kroppen. Lika bra att sitta uppe ett tag
och vänta på att värktabletten verkar. 200 mg Tradolan.
Det är nu jag skulle behöva morfinplåster. Slippa smärttopparna!
Har kokheta värmedynan mot benet. Gör ont. Vill inte ha ont!
Behöver sova någon timme till. Helt slut!

Lyssnar på låten Fix You med Gregorian.
Vill tro att jag kan bli helad... Till kropp och själ.
Hoppas att Ni får en riktigt bra dag!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Lisa sa...

Usch för att behöva vakna så tidigt!
Du är beundransvärd som ORKAR med all din smärta. Jag hoppas verkligen att du får hjälp med den!!!!

Kram å Pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Tack Lisa!
Jag har ju inte så mycket att välja på eftersom jag inte gillar att sitta och gnälla och "vara sjuk". Men ärligt talat så gör det så in i h--e ont idag.
Så vissa dagar tycker jag verkligen att det är pest och pina. :(
Tror ischiasen slagit till så jag ska ta mer medicin och gå ner på gymmet iallafall. Jag ska ta det lite lugnt. Legat och sovit ett tag.
Ha en bra dag! Nu är det väl höstlov för dina barn. :)
Kram och Pepp!