söndag 20 november 2011

Hängig!

Det här behöver jag nog sätta på mig just nu. Om inte annat för att börja påverka mig
i rätt riktning. Positive thinking!?
Usch, vad jag känner mig hängig och trött just nu.
Det är grått och trist utanför. Regn, men ändå inte. Bara en massa
småduggande och immig fukt. Temperamentet blir därefter.
Känner mig förkyld fast jag inte är det. 
Ingenting är roligt idag. Jag som tänkte pyssla i helgen har inte gjort
ett dugg. Inte tränat heller. Bara varit trött.

Lika bra att hoppa in i duschen och sen ikväll blir det bio.
Borde ju göra mig lite gladare. Kanske.
Ha en bättre dag än mig!
Kram Sussie

3 kommentarer:

Sussie sa...

Tänk vad vädret kan påverka en. Igår hade vi ett underbart vackert väder....jag ljuger inte när jag berättar att tempraturen uppsteg till 19+ C....men det var i den varma solen och bara en kort stund under dagen. Men här idag är det som hos dig men det regnar också usch det är så tråkigt med detta väder. Jag får nog också pigga upp mig med en dusch...!
Hoppas bion kommer att få dig på riktigt bra humör och bli glad och pigg till sinnet. Vad blir det för film i kväll?

Kram
Sussie B

Alva sa...

Jag förstår vad du menar! Det här vädret alltså! Men jag ska trotsa dimman och gråheten och ge mig ut på en promenad, snart... hihi.
Hoppas du får en trevlig biokväll! Vad ska du se? Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack för Era sympatiska kommentarer! De piggar faktiskt upp mig :)
Det regnar här nu också. Jag vet inte hur jag mår just nu... Det går upp och ner! :s
Bio ikväll blir filmen "In Time". Vet inte vad den handlar om eller vilka som är med. Men det ska bli kul iaf att komma ut lite. Nu ska jag sova en timme. KRAM och ha en mysig kväll i mörkret.