onsdag 23 november 2011

Kvällsgott i soffan!


Nyss hemkommen från gymmet sitter jag här och äter fruktsallad.
Så himmelskt gott efter träningen! Kallt och uppfriskande! Yum yum!

Gick först 21 min på gåbandet men blev tvungen att sluta pga att jag 
hade så ont i foten. Satte mig på motionscykeln istället och läste samtidigt
som jag hade musik i lurarna. Hade kunnat sitta länge om jag inte haft så
brinnande ont i svanskotan. Till sist kunde jag inte cykla längre. Då hade
jag cyklat i 24 min. Då gick jag tillbaka till gåbandet och fortsatte läsa
tills bandet helt plötsligt tvärstannade. Då hade jag gått i 15 min.
Sammantaget blev det ju exakt 60 minuter. En timme prick! :)

Ha det gott!
Kram Sussie

2 kommentarer:

maska sa...

Hei Sussie.
Det ser godt ut det du har i skålen her.
Lykke til i dine mål. Så flink du er med gymmen.
Ikke godt når kroppen ikke er bra.
Kjenner litt til det.
Ha en fin helg.
Klem. :)

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla Marit! :D
Vad glad jag blev att hitta en kommentar från dig här! :D
Hoppas att du har det väldigt bra och att din helg blir toppen!
Kram!