torsdag 24 november 2011

Trött, trött... hela dagen!

Så här blir det om man glömmer bort att man håller på att koka ett ägg.
PANG!  Världens smäll hördes från köket och det lät som att typ ugnsluckan sprack.
Men det var ju bara lilla ägget... Tur att vi inte blev med kyckling! ;)
Fy fasen vad trött jag har varit de sista dagarna!
Idag har jag sovit nästan hela dagen!
Var nere en sväng hos en granne vid lunchtid, iklädd min pyjamas,
och satt och babblade i en halv timme - timme.
Men utöver det har jag sovit och varit heeelt däckad.
På gränsen till medvetslös kändes det som.
Det kan inte vara normalt att bli så här trött!

Nu under kvällen, jag gick upp klockan 17.50, så har jag lagat till
chili-tomat-fisk i ugnen med kokt potatis och broccoli.

I helgen ska det vara julmarknad på vår gata. Det är tradition på första advent.
Fint och mysigt pyntat nu. Men var är snön?

Något gym blev det inte nu ikväll. Imorgon bitti ska jag upp i tid
och ska för en gångs skull nyttja min egen crosstrainer och träna
en stund innan jag hoppar in i duschen. Gubben ska se till att jag
hoppar in där innan han drar.
Nu har jag väl för tusan sovit nog!

Ha en fortsatt mysig kväll och nattinatti!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Alva sa...

Men eller hur? VAR ÄR SNÖN?! PeppKram!

Lotusblommans vardag sa...

Hoppas, hoppas att den kommer snart! Det var så fint vid den här tiden för ett par år sedan.
Kram och pepp