tisdag 20 december 2011

Julkapp till mina läsare - Utlottning!


Jag har som jag sa lite biobiljetter över. En del av dom får bli julklappar
men en av dom tänkte jag lotta ut till Er! Mina snälla läsare.
Jag uppskattar verkligen Era besök på min sidan och alla fina
kommentarer jag får betyder mycket för mig.
11.246 besök har jag haft på min sidan och det känns helt otroligt.

För att kunna vara med behöver Ni endast lämna en kommentar
under detta inlägg.

Jag lottar ut biljetten vid lunchtid den 23 december.

Kandelabersimningen var förresten väldigt mysig. Vi var ganska
många men ändå inte för trångt. Och jag som trodde att det skulle vara mest
damer blev otroligt förvånad när det faktiskt var övervägande killar.
Kul tyckte jag.
Musiken blev jag dock lite besviken på för jag hade hoppats
på riktigt avslappnande meditativ musik men de spelade bara
julsånger. Kanske för att det var sista gången före jul.
Men Kändes ändå lite fel tyckte jag...

Godnatt och sov gott!
Kram Sussie

11 kommentarer:

Cee sa...

Ohhh vad snällt då vill jag vara med det var så länge sedan jag var i bian så jag hoppas på tur ... god jul.....kram Cee

Hovika sa...

Hej. Tråkigt att musiken inte var så avslappnande som du tänkt dig. Men som du skriver det kan säkert bli bättre nästa gång när det inte är jul.

Lena sa...

Jag vill vara med i utlottningen!!

Kram

Sussie sa...

Vilken rolig grej ändå med den simningen
synd att dom inte har öppet längre innan jul. :-(
Jag är gärna med på din utlottning.

Kram
Sussie B

Lotusblommans vardag sa...

Tack för kommentarerna! Lotterna åker ner i byttan :)
Nu till simhallen! Kram och ha en bra dag!

Anonym sa...

Kandelabersimning låter jättemysigt, men jag förstår vad du menar med musiken.
Jag är gärna med i utlottningen.

Lotusblommans vardag sa...

Okidoki, en lott i byttan :)
Jag hoppas att simhallen fortsätter att vara öppen efter jul för då ska jag gå på kandelabersimningen varje tisdag. Och då borde ju musiken vara annorlunda.

Minviktresa sa...

alltid trevligt att titta in till dig!
vill även önska dig en riktigt God Jul!

mvh. Lisbeth

Lotusblommans vardag sa...

Tack Lisbeth!
Jag får önska dig detsamma.
God Jul! ;)

Lisa sa...

Oj, va kul. Jag är gärna med. :-))

Kram å pepp

Frideborg sa...

Simningen lät ju jättemysig. Den lugna musiken får du kanske ha i badkaret hemma.
Vill passa på att önska en God Jul och Gott Nytt År.
Varma kramar Marina