tisdag 6 december 2011

Motionsutmaning hösten 2011 - vecka 7


Jag börjar med att lägga upp veckans motionsschema:

Måndag:  VILA!
Tisdag: Gym 1 timme på kvällen KLAR!
Onsdag:  Promenad i snön KLAR!
+ Gym 1 timme på kvällen  MAGSJUK! :(
Torsdag: Promenad i snön KLAR!
+ 20 min motionscykel 10 min crosstrainer (hemma)  KLAR!
Fredag:Promenad  KLART!
Lördag: Storstädning hela dagen!  KLART!
Söndag:  Städningen fortsätter!

Efter gymmet ikväll sätter jag mig mer och skriver in de bitar
jag har valt ur ALVA´s utmaning.

Nu är jag nere på   -3 kg   där jag hade hamnat innan jag fick stora
krånglet med magen och gick upp allt igen.
Så nu ska jag fortsätta nedåt.

Köket är laddat med frukt numera. Vi gör massor av fruktsallader.
Jag älskar det. Så friskt och fräscht!
NASHI-päron rekommenderar jag att ha i salladerna för den är så krispig.
Idag har jag sovit ända till klockan halv 2.
Var uppe och åt frukost med gubben när han stack till jobbet
och sen var jag uppe vid typ 10-tiden och åt rester från igår.
Finska makaronilådan. Min favoriträtt!
Här finns receptet på den:

Känner mig ganska utvilad för jag sov med öronproppar.
Trafiken utanför har ökat och vi har inga treglasfönster så jag störs av
alla bilar annars. Vi har blivit lovade treglasfönster och till våren MÅSTE
vi få dom. Flera i huset har det redan har jag fått veta...

NU blir det lite mat och sen måste jag pyssla lite för jag har
lite kort att göra som måste iväg snarast.

Ha en trevlig kväll!

Kram Sussie

Inga kommentarer: