måndag 19 december 2011

Motionsutmaning Hösten 2011 - vecka 9!

När jag var i Ludvika idag så var jag in på simhallen
för att ta reda på om det kommer att vara öppet
denna vecka.
Och än så länge hade de inte fått ngt besked om stängning
det var bara att komma och simma.
Därför ska jag verkligen passa på denna vecka.

Träningsschemat för veckan:

Måndag:  VILA
Tisdag:  Långpromenad i snön  KLART!
+ kandelabersimning 60 min på kvällen  KLART!
Onsdag:  Simning 60 min  KLART!
+ långpromenad i snön 60 min  KLART!
Torsdag: Promenad i snön, pulsade i skogen 60 min Pust!  KLART!
Fredag:   VILA
Lördag:    Promenad nr 1 på landet 45 min KLART!
+ Promenad nr 2 60 min KLART!
Söndag:  Promenad på landet 45 min  KLART!

Kandelabersimningen imorgon kväll ska bli toppen att
få vara med på. Man släcker ner hela simhallen och har
bara kandelabrar med tända ljus.
Och så spelar man relaxation music.
Ser verkligen fram mot detta.

Men först vanlig motionssimning på morgonen imorgon.
Kan ju vila en liten stund på dagen.

Skulle simhallen stänga under veckan får det bli andra planer.
innan vi åker bort.

Ha en myspyskväll!
Kram Sussie

6 kommentarer:

Lisa sa...

"Kandelabersimning" låter supermysigt. Somna inte bara!! *s*

Hoppas du får en bra vecka! Nu räknar vi ner på ena handens fingrar!

Kram å pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Jag tror det är bäst att jag tar min middagslur precis innan! ;)
Ha det bra du med mitt i alla julförberedelser.
Kram och pepp :)

Hovika sa...

Låter verkligen mysigt med kandelabersimning. Lycka till med veckan. Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack, jag hoppas du får en toppen vecka också!
Kram

Lena sa...

Å den typen av simning hade jag gärna velat prova... Så mysigt! Jag har varit med om när de släckt ner och satt massa värmeljus utmed kanterna, men kandelabrar lyser ju upp så mycket mer och mysigare. NJUT!! KRam

Lotusblommans vardag sa...

Tack, det ska jag göra! Allt jag orkar. :)
Kram