söndag 15 januari 2012

AWARD!


Tack så jättemycket Alva!

Jag fick en fin Award av Alva och själv poängen
är att jag ska dela ut den till fem
andra bloggare.

Väldigt svårt att välja ut några
men jag valde att ge den till några av mina
flitigaste kommenterare.
Varsågoda,kopiera och sätt upp den på Er blogg
och skicka den gärna vidare... Om Ni vill förstås!


Jag önskar att jag kunnat ge den till alla som
är så gulliga och kommenterar och
överhuvudtaget läser min blogg!

Ni gör mig jätteglad allihop!
Kram Sussie

10 kommentarer:

Lena sa...

Å tack så mycket! Såg den inte förrän nu så jag missade den i dagens inlägg. Lägger in den i morron! Kram

Lotusblommans vardag sa...

Inga problem. Gör det när du hinner.
Jag är bara glad att du ville ta emot den! :)
Hoppas att din vecka börjar bra. Kram och pepp!

Sussie sa...

Hej Sussie!

Tack för utmärkelsen. Men jag vet inte riktigt till vem jag ska ge den. Det är ju inte så många som kommer med kommentarer på min blogg ännu. Besökare finns det ju men dom är rätt så tysta av sig tyvärr.

Kram
Sussie B.

Lotusblommans vardag sa...

Sätt upp den på din sida iallafall tycker jag. Ville uppmuntra dig som nybliven bloggerska. Och som min gamla klasskompis! Vi kommenterar ju varandra ständigt. :)
Hoppas att din dag är riktigt bra. Kram

Lisa sa...

Tack!!! va snäll du är! :-)))

Lotusblommans vardag sa...

Det var så lite så! Nu ska jag sova! Jo, jag vet jag hinner inte ens se barnprogrammen ;)
Men jag är sååå tröt!
Kram och pepp

maska sa...

Takk for awarden.
Kommer og henter den senere.
Det er påske stemning ute nå. Sol over nysnødd natur.
Snart helg igjen, dagene flyr fort.
Ha det godt og god helg.
Klem.

Sussie sa...

Hej på dig..hoppas det är skapligt med dig. Som du såg så har jag lagt upp awarden och gett den vidare.
Hur går det att få in alla bitarna varje dag? Låter som lite mycke...jag menar träna, vila, städa och pyssla å ja just det maten.
Hinner du med allt det på en dag? Eller hur lägger du upp det? Jag skulle inte hinna med allt det på en och samma dag. Men jag är LAT det kan ju bero på det. ;-)

Kram
Sussie B.

Lotusblommans vardag sa...

Marit, du hämtar den när du vill! :)
Vi har fått snö här nu med och rätt så kallt nu.
Ungefär minus 5 grader. Ja, dagarna bara flyger förbi. Ha en riktigt mysig och fin helg du också. Kram

Lotusblommans vardag sa...

Jag vet inte hur noga du läst min blogg Sussie Jag simmar och sover. Det är i stort sett allt jag gör.

Men jag VILL få in fler bitar i mitt liv för annars är det ju som att sova bort sitt liv. Det är ju det jag gör nu. Sover med min CPAP andningsmaskin 4-5 tim/dag samt på natten. Jag är INTE lat och gillar inte att slösa bort mitt liv på ingenting. Jag vill LEVA.
Nu ORKAR jag ingenting. SOVER och SOVER. Det är inget riktigt liv. Men jag vill ju så gärna bli bättre. Att bli frisk är min största önskan. Att kunna få in en timme hushållsarbete typ dammsuga en dag, damma en annan dag osv.

Du klarar ju av att ta hand om din farmor. Handla och städa åt henne mm Och tvättar och lagar mat gör du ju, cyklar, sjukgymnastiserar mm... Du är nog ganska pigg ändå och så slipper du ju sova 4-5 tim dag. Lat eller ej så var GLAD att du klarar det du gör.

Imorgon ska jag iallafall till Falu lasarett.
KRAM