tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!


Hoppas att Ni har en trevlig Alla hjärtans dag!

Vi var ute på vårt lilla fik och åt varsin kycklingsmörgås, drack te och
unnade oss varsin biskvi. Så gott!

Några unga tjejer har tagit över" Mitt i smeten" och ändrat lite
på utbudet där. De har en så himla duktig konditor som hittat
på nya bakverk och tårtor. Kul att se!
Jag antar att folk börjat tröttna på gamla vanliga mazariner,
dammsugare och Prinsess-tårtor.
Det verkar gå bra för dom och det gläder mig!

Sen var vi ute och gick en sväng i det lite slaskiga vädret.
Idag har det varit plusgrader, men det blåste rätt kallt.
En förklaring till att jag haft rätt ont i fingrar och leder idag.

Var iallafall iväg och tränade på eftermiddagen precis som
jag hade planerat.

Gick 50 minuter på gåbandet idag.
(  30 min i 4,6 km/tim + 10 min i 3,5 km/tim i lätt uppförsbacke
+ 10 min 4,6 km/tim  )

Nu ska vi snart äta middag.
Torsk på bädd av ärtor gratinerad i ugnen med kokt potatis.
Mums!

Och vet Ni vad? Det snöar stora fina snöflingor nu! :D
Ha nu en riktigt kärleksfull kväll! 
<3  <3  <3

Kram Sussie

5 kommentarer:

ZtorZillen sa...

ha en bra alla hjärtans dag! KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Tack detsamma! :) Kram!

Ellinor sa...

ha en underbar alla hjärtans dag"

anna sa...

Ha en riktgt mysig alla hjärtans dag.
Här snöar det med....inte lika gald ;)

Kram kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack snälla Ellinor och Anna! :D
Kram