torsdag 23 februari 2012

Grattis och dagens träning.


Först ett fång blommor till Victoria och Daniel som idag fick
sin lilla prinsessa.
Finns väl inget ljuvligare än små bebisar?

Har nyss kommit hem från gymmet.
Det blev sammanlagt 1 timme på gåbandet och 25 min på cykeln.
Jag cyklade exakt 8 km.
Känns bra.

Idag har vi verkligen nåt man kan kalla vårväder.
Isarna smälter och ramlar ner från taket så man måste vara
på sin vakt när man är ute och går.
Vi hörde hela natten hur det hasade ner och small ner i gatan.
Och i morse var det fullt av iskross nedanför balkongen.

Solen har skinit precis hela dagen och jag tror att det
är någon plusgrad ute...
Ljuset gör att man piggnar till och automatiskt blir
man mycket gladare än de gråa dagarna.

Idag blir det lite bakning och kortmakeri.
Har inte pysslat alls på hela veckan.


Imorgon är gubben ledig och då ska vi ha en vårstädning
har vi bestämt. Mindre  tjafs då. Onödigt tjafs.
Och så är det så skönt när det väl är gjort!
Mitt hem är min borg! :)

Ha en jättebra eftermiddag och kväll!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Ja visst är det underbart en ny prinsessa och detta fantastiska ljus. Det känns så skönt att ha det mot ens ansikte.

Lotusblommans vardag sa...

Ja, hon föddes en vacker och strålande dag och det ska bli så spännande att få höra vad hon skall heta. :)
Nu vill man verkligen sitta vänd mot solen och tanka ny energi.
Sätter mig nog ute en stund på balkongen i helgen med en kopp kaffe (och varma kläder) och bara njuter!
Ha det gott! Kram