fredag 24 februari 2012

Strålande solsken.

Strålande solsken var vad som mötte mig nu i morse när jag klev upp!
Det gör iallafall att jag vaknar på rätt sida.

Och vad jag längtar till sommaren nu och till att få sitta på balkongen
och dricka sitt morgonkaffe. Att få plantera blommor igen och sitta där ute och njuta
av solens varma strålar. Och att slippa sätta på sig en massa ytterkläder när man går ut...

Nej, nu har tom jag fått nog av vintern.
Och nu är det inte långt kvar tills solen och värmen är här på allvar.
Hoppas att vi får en riktigt varm sommar i år.
Dags iallafall för en vårstädning idag!

Ha en riktigt fin dag!

Kram Sussie

2 kommentarer:

anna sa...

Hej
Härligt att veta vi går mot ljusare tider
Jag längta så till varmare tider. Att få njuta av sol och värme. Är så trött på vintern ;)
Kram kram

Lotusblommans vardag sa...

Ja, visst är det ljuvligt när vårkänslor får sitt grepp om en! :)
Kram och ha en bra dag.