onsdag 15 februari 2012

Nu är jag tillbaka igen!

 Utsikt nere vid båtklubben. Bilden tagen vid ett
tidigare tillfälle.

Så skönt det var med en härlig vinterpromenad.
Toppenfint väder ute med alldeles blå molnfri himmel och
lagom kallt så att snön inte smälter.

Passade på att handla lite och var ner en sväng till Kupan.
Nu ska jag käka lite müsli med mjölk och dricka apelsinjuice.
Brämhults färskpressade juicer älskar jag.
Laddar ofta upp med alla sorter.

Tidigare var jag ju ner och tränade lite och det var så otroligt
skönt. Vad jag är beroende av dagliga träningen nu.
Den får mig att må så bra!

Nu ikväll blir det bio. Filmen vi skulle ha sett i söndags.
"En gång i Phuket". Borde vara bra med tanke på vilka som
har gjort den och är med i den.

Har jag något mer att säga idag? Nej, jag tror inte det.
Har huvudvärk. Ska ta ett par TREO så slipper jag ha ont
på bion. Inget kul att sitta där annars...

(Blir ingen bio! Ont i huvudet. Går och lägger mig)
Ha en mysig kväll vad Ni än hittar på...
Kram Sussie

Inga kommentarer: