söndag 11 mars 2012

Ny musik i MP3-spelaren inför veckan som kommer...



Suttit här under kvällen och laddat ner låtar jag gillar
för att ha under veckan som kommer när jag går ner på gymmet.

Här är några av dom låtar som är klara:

IMAGINATION - It´s an illusion
DONNA SUMMER - Hot stuff
BEEGEES - Stayin alive
GLORIA GAYNOR - I will survive
IMAGINATION - Body talk
BRYAN FERRY - Avalon
PATRICK HERNANDEZ - Born to be alive
IMAGINATION - Music and lights
CHIC - Le freak
EARTH WIND & FIRE - Fantasy
IMAGINATION - Flashback
ERUPTION - One way ticket
PLAY THAT FUNKY MUSIC - Wild cherry
RICK JAMES - Super freak
TOTO - Africa
EARTH WIND & FIRE - September
VISAGE - Fade to grey
BRYAN FERRY - Slave to love

Bara gamla disco-hits denna gång alltså.
Innan dessa låtar har jag haft Gregorian i lurarna.
Så nu vet Ni vad jag har i lurarna och vad som peppar mig! ;)

Ha en jättebra start på veckan!
Kram Sussie

Inga kommentarer: