onsdag 14 mars 2012

Nyvaken!

Vi gick och la oss för att sova en timme runt 18-tiden,
och jag vaknade nu. A sover som en stock fortfarande.
Jag är rätt sur för jag hade tänkt hoppa in i duschen och sen
sticka ner och träna under kvällen...

Får lägga manken till nästa vecka när gubben jobbar kvällar
och gå ner och ställa mig på gåbandet när han går till jobbet.

Och på fredag morgon tar jag bussen till Stockholm.
Ska passa på att hälsa på min dotter på sjukhuset,
äta libanesiskt (mums vad gott!) och gå på bio när jag är där.
Bokade rum i Gamla stan.

Jag kryper väl i säng igen och drömmar söta drömmar
och vaknar pigg som en mört imorgon bitti!

Ha en mysig kväll!
Kramar Sussie

7 kommentarer:

Ellinor sa...

Oj vad tråkigt att din dotter är sjuk. Hoppas hon piggnar på sig fort.
Ibland behöver man sova på det sättet. Kroppen säger ifrån och då är det skönt att få sova länge och vakna av sig själv. Utvilad.

Lycka till på gåbandet.
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack Ellinor! :)
Ja, nästa vecka kör jag hårt igen. Och det kommer nog att bli mycket promenerande när jag är i stora stan. ;D
Ha en bra dag! Kram och pepp

Lisa sa...

*S* Så kan det gå. Men kroppen behöver väl sömnen...så?
Hoppas du får en bra Stockholmsvistelse!

Kram å pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Ja, ibland är det skönt att ta en kvällslur, eller att lägga sig extra tidigt. :)
Känner mig jätteynklig just nu, migrän, men det ska bli roligt med lite miljöombyte. Det piggar alltid upp en. :D
Ha en mysig helg du också!
Kram och pepp!

Sussie sa...

Hoppas du har haft en trevlig
storstads tur.
Och att din dotter mår bättre.

Kram
Sussie B.

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det var mysigt att vara i stan igen. Det var ju mitt hem i så många år. Och det händer alltid så mycket där. :)
Mikaela är på bättringsvägen.

Ha en bra dag!
Kram

Lotusblommans vardag sa...

PS! Titta nu vad stressad jag är! Kan ju inte ens skriva L U G N A rätt! ;)