måndag 16 april 2012

Motionsutmaning 2012 - vecka 16.

Dagens lunch:  salladsmix, ruccola, gurka, blandade bönor, kikärtor, quinoa, rödlök,
majs, falafel, kvist-tomater och ananasring. Liten aning currymangodressing till.

Här kommer veckans motionsschema:

Måndag:   Simning 60 min   KLART
Tisdag:   VILA
Onsdag:   Vårstädning
Torsdag:   Vårstädning
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Snart bär det av till simhallen. Skönt att vara igång igen.
Fast förkylningen sitter i fortfarande. Men jag har ju ingen
feber och inte ont i halsen så det ska ju gå bra att träna ändå.

Gubben drar till jobbet i samma veva så jag ska ha en kväll
för mig själv här hemma. Tänker laga till en broccolipaj.
Har lagt pajdegen på vila i kylen tills jag kommer hem.
Jag skulle egentligen ha haft tvättstuga men bokar om den.

Det blev inget pysslande i helgen så det ska jag lägga
mitt krut på ikväll. A kommer ju inte hem förrän efter midnatt.
Så något bör jag väl iallafall få gjort för det verkar
inte vara något speciellt på tv ikväll heller.

Ha en riktigt bra dag!
Kram Sussie

2 kommentarer:

anna sa...

SV:
Ja mottot det följer jag :) Och mer och mer för varje vecka blir det nya utmaningar :)
Härligt börja simma igen :)
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Japp! :)
Kram och pepp till nya utmaningarna då!