lördag 14 april 2012

Motionsutmaning vecka 15 - 2012.

Kolla in detta gäng turister! Alla hade köpt varsin vikingamössa.  :)
GOD MORGON!
För ordningens skulle kommer här motionsschemat för vecka 15.

Måndag:    SJUK
Tisdag:   SJUK
Onsdag:   SJUK
Torsdag:   SJUK
Fredag:   SJUK
Lördag:   SJUK
Söndag:   Simning  30 min   KLART!
Ingen träning alls den här veckan som synes. Vågar inte,
och ska förmodligen inte heller, träna eftersom jag
verkar ha en riktigt seg luftvägsinfektion.
Nu vill jag bara att det ska vara över helt. SNABBT!

Har lite funderingar på att simma imorgon. Men vet inte.
Törs kanske inte. Vill verkligen inte ha komplikationer.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen småpyssla lite här hemma.
Gubben jobbar extra idag så han stack redan vid halv 6 i morse.
Jag tar nog ett varv med dammsugaren till att börja med.
Borde nog städa rejält inför nästa vecka.
OM jag har lust! ;)
Solen skiner men det blåser rejält. Ingen idé att sitta på
balkongen än... Längtar efter att lapa sol.
Jag blir alltid på glatt humör när solenskiner. Som NU! ;D

Ha en riktigt fin lördag!
Kram Sussie

6 kommentarer:

Tammy@T's Daily Treasures sa...

I sure hope that respiratory infection clears up. I'm guessing you wouldn't do very well over here in the dust. Our weather changes from one day to the next. Take care of yourself and have a great rest of the weekend. Tammy

Lotusblommans vardag sa...

Thank you Tammy! :)
I hate just sitting here and hope the infection will be gone very very soon. Need to exercise! I get so restless!
We have been watching a great movie tonight on the dvd. "The blind side". So now time to go to bed.
Hope your weekend is cozy and relaxing too.
:)

Helen Holmberg sa...

Nu får du sluta vara sjuk din stackare!!! Men var försiktigt med träningen, ta hellre en promenad eller något än simma =/ Brukar vara små kyligt i badhus och det gör nog inte så supergott? Eller så är det kanske dunderkuren med ett långt bastubesök efter.. Kram & ha en fin helg! Och vilka knasiga turister ;)

Lotusblommans vardag sa...

Tack Helene! Jag mår äntligen lite bättre idag. Känns sååå bra! :D
Funderar på simhallen idag. Jag kan ju simma lite lugnt. :)
Måste helt enkelt få röra på mig lite! Igår höll jag på att bli tokig av att sitta här och glo så jag fantiserade hela dagen om resor till solen! :D
Ha en trevlig söndag! Kram och pepp!

anna sa...

Solen hr den inverkan på mig med.Hoppas verklige du får vara frisk nu
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack Anna!
Ja, idag var jag iallafall iväg och simmade. Och bio nu på kvällen.
Hoppas att du haft en trevlig helg!Kram och pepp!