måndag 14 januari 2013

Dags för veckans träningsschema!


Här kommer då veckans träningsschema
som vanligt:

Måndag:  40 min powerwalking  BPM 133-139
( 30 min 4,6 km/tim, 10 min 3,8 km/tim )
Tisdag:  Hemma - Crosstrainer 10 min, Motionscykel 20 min
Onsdag:   45 min powerwalking   BPM 136-154
( 43 min 4,6 km/tim + 2 min 3,8 km/tim )
Torsdag:   15 min powerwalking, 20 min motionscykel
( 4,6 km/tim på gåbandet )
Fredag:   VILODAG
Lördag:   17 min powerwalking BPM 115   4,3 km/tim
25 min motionscykel   6 km
Söndag:

Nu ska jag bara slänga på mig träningskläderna och
sen ner på gymmet för en halvtimmes powerwalking
på gåbandet.


Idag är det kallt!
När gubben ringde och väckte mig för en stund sen sa han
att utomhustermometern hade visat minus 15 grader på
morgonen. Antar att det är någon grad varmare nu för solen
lyser lite ute.

Men var är all snö? Här har vi inte mycket snö kvar.
Önskar att det ska börja snöa rejält nu när det ändå ska vara
kyligt ett tag. Ljusare, tystare, mysigare då...

Men jag bjuder på lite bilder från en promenad vi tog 
dagarna före jul...


Sitter och funderar på om jag tagit morgonens mediciner
när jag klev upp ett par timmar tidigare i morse...?
Lika bra att låta bli att ta dem. Vad jag vet ska man inte ta 
dubbla om man tror att man glömt utan hellre låta bli.

En värktablett tar jag iallafall för att slippa smärtan.
Eller åtminstone lindra den när jag tränar.

Och så slinker det ner ett rör Guarana. Inbillar mig att jag
blir piggare av  dem. 

Ha en härlig dag!
Kram Sussie

Inga kommentarer: