onsdag 29 maj 2013

Veckans träningsschema och en morot...


Veckans träningsschema:

Måndag:   30 min motionscykel  11 km

Tisdag:   VILA

Onsdag:   50 min motionscykel  15,38 km
+   easy liner träning för armarna

Torsdag:   20 min simning

Fredag:   VILA

Lördag:
Söndag:


Denna vackra kaftan köpte jag att ha som sk "morot".
Dvs något att kämpa för. Jag ska i den. Så fort som möjligt.

Köpte den största storleken som fanns men den är ändå för liten.
Nu hängde jag upp den i vardagsrummet som en påminnelse.
Så att jag ska kunna se den varje dag.

Tycker den är jättevacker.
Har en dröm inom mig att kunna ha vackra kaftaner 
på mig här hemma.

Och visst kan drömmar slå in?
Om man tror tillräckligt starkt på dom...

Ha en jättehärlig vecka!
Kram Sussie

3 kommentarer:

Minviktresa sa...

Såå fin! och du är så flitig i ditt tränande... här ligger träningen nere i botten... köpte ny bikini häromdagen men det hägrar ändå inte som morot :(
Lycka till vidare.
kram. Lisbeth

Suzan sa...

Jättesnygg!

Lotusblommans vardag sa...

Tack Lisbeth och Suzan!