onsdag 4 september 2013

Veckans träning!


Det blev ingen simhall förra veckan.
Av naturliga skäl.

Men  idag körde jag igång igen med lite träning.
Först ut var gymmet. Motionscykeln.
Fy farao, vad ont i häcken jag har. Men vad jag gillar att
cykla. Synd som sagt att det ska göra så ont.

Kommer nog inte att kunna sitta imorgon så då bär
det av till simhallen. Okej, jag blir ju tvungen att sitta
på bussen fram och tillbaka men det löser jag med 
Voltaren gel hoppas jag. Jag är van som sagt med att 
det gör ont...

Köpte förresten något som heter Eese Spray idag.
Det ska vara smärtstillande på samma sätt som gel är.
Ska testa den nu.

Här är iallafall veckans träningsschema:

Måndag - Onsdag:   VILA
Motionscykel gymmet   1 tim   19,84 km

Torsdag - Söndag:   VILA

Ha en riktigt bra dag!

Kram Sussie

Inga kommentarer: