tisdag 6 maj 2014

En lugn tisdag.


Igår kväll blev det Thai-mat från Hong Kong. 
Ibland är det verkligen gott med färdigt käk!
Så denna gång.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 14 
då vi ska ta bussen upp till Ludvika för att handla lite.

Hade som sagt ett "gubbe-ledigt" dygn och njöt av det till fullo.
Anders har ju blivit arbetslös nu, som så många andra här på 
orten, så vi kommer att leva tätt in på varandra nu.

Är inne i ett positivt flow nu så jag har kommit
igång lite med allt jag vill organisera om hemma. Har långa
listor som jag önskar pricka av. Är en riktig list-människa
och gör listor för allt. Administratören i mig tror jag.

Mycket rensa och kasta. Enkelhet.
Bort med allt "kan vara bra att ha"...





INGEN överhuvudtaget kan ju läsa det jag 
skriver just nu. Det är helt OPERSONLIGT och 
kommer att kunna läsas av ALLA när jag väl varvat
ner och börjat ta tag i allt jag vill få gjort.


Det finns ju så många helt underbara människor där
ute i cyberspace. Och jag saknar Er!

Kram Sussie

Inga kommentarer: