fredag 2 maj 2014

-9,7 kg sammanlagt nu! ;-D


Tränat lite smått igen.

2/5   Motionscykel 30 min 11 km
+ powerwalking 15 min   4,3 km/tim
4/5   Rejäl storstädning hemma av badrummet. 
Inkl rengöring av varenda kakelplatta, alla lister, rör mm.  
MOTION vill jag lova!


Vad har hänt annars då? Vi har varit upp till Ludvika
några gånger och passade då på att käka på MERVE.
De serverar fräsch och god mat.

Vi har ätit stekt fisk de senaste gångerna. Mums!
Nästa gång ska jag ta kokt potatis till och råa grönsaker.
För att göra det hela nyttigare.


Men nu ska jag ut och äta på balkongen. Vi har strålande sol idag.
Inte så varmt som det varit men det går åt rätt håll igen.
Det är huvudsaken.

Tog tag i det här med träningen idag som sagt och mitt mål är
att röra på mig varje dag under maj i någon form.

Har faktiskt gått ner i vikt till 108 kg.
Som mest har jag varit uppe i 117,7 kg så om jag tänker
på det har jag ju faktiskt minskat hela 9,7 kg!

Mitt första mål är att inte gå upp över 109 kg igen
och att fortsätta minska i vikt.

Ha en underbar dag!
Ingen läser visserligen detta just nu men jag kommer ju
att öppna bloggen i sommar igen och då kan Ni läsa
allt i efterhand.

Kram Sussie

2 kommentarer:

mittilivetochjag sa...

Härligt när det går framåt! :-)
Kram!

Lotusblommans vardag sa...

Tack kära du.
Det har tagit otroligt lång tid att gå ned dessa kilon och jag får kämpa för varje gram...

Ha det bra! :)