söndag 1 juni 2014

Vackra foton från Tunkarlsbo.

KLICKA på bilderna för att se dem i större format!

Anders kom hem nu på kvällskvisten från Tunkarlsbo
där han ju varit hos sin mamma under dagen.

Vilka fina foton han hade tagit!
Jag blev alldeles paff. Jätteförvånad faktiskt.

För när jag skickade med honom kameran fick han det
att låta "lite komplicerat" om man säger så. Men han har
ju oanade talanger.  Hehe...


De här bilderna tog han från sin mammas tomt och bäcken
som rinner nedanför. Fina eller hur?

Jag sa åt honom att suga åt sig av berömmet för jag menar det
verkligen.


Han tog 53 bilder allt som allt så jag lägger nog ut några
lite då och då under sommaren.

Här en bild på hans fotoroade svåger. Flera fotointresserade fanns på plats.
Jag tycker att detta foto är helt perfekt i sin komposition.


Annars så var vi ned en liten sväng på gymmet nu på kvällen.
Hade ju vilat under dagen så jag hade hoppats på 1 timme
träning men det blev bara 25 minuter på motionscykeln.

Men lite är bättre än ingenting.

Nu har jag som sagt öppnat bloggen igen för ALLA
och den var stängd för ALLA. Bara så Ni vet.
( Jag behövde ta en paus och känna att jag skriver för 
att jag själv vill och inte som något slags tvång för
att hålla bloggen vid liv. Inget märkvärdigt har skrivits under denna
tid men jag ville vara lite ifred kan man säga...)

Det går att läsa bakåt för lite har jag ändå skrivit under
den här tiden. Och jag hoppas såklart att jag har
några läsare kvar.

Ha en fin lördagskväll
och härlig söndag!

Kram Sussie

2 kommentarer:

Lena sa...

Aha. Nu fattar jag. Bortse från mina tidigare kommentarer :)

Lotusblommans vardag sa...

Det är lugnt! :)
Jag är glad att du läser.
Kram!