tisdag 12 augusti 2014

Enmansbil!


Har Ni någonsin sett en bil för endast en person?

Det hade iallafall inte jag gjort. Inte förrän idag.
Den här lilla bilen stod parkerad på Döbelnsgatan.

Gullig på något vis. Men inte speciellt säker vid
en olycka kan jag tänka mig. Men tänk vad lätt att
ratta runt med och parkera lite hur som helst...  ;)

Jag skojade med gubben att den ska jag dra iväg 
med när jag vill vara för mig själv. 
"Tyvärr älskling, men du får inte plats. I´m sorry.".


Vi kom just ner från terrassen efter att ha ätit varsin
sallad som vi plockade ihop nere på ICA Nära.

Väldigt gott. Antagligen för att jag var så otroligt
hungrig. Det fick bli tonfisk, quinoaröra, tomatsalsa,
kokt ägg, röd lök, majs, olika bönor och grönsallad.


Det blåste lite där uppe och jag är jättetrött. Så ikväll blir det
"bara vara" på hotellrummet. Har sovit middag idag och nästan
varje dag, en dag sov jag som en stock i Hagaparken i 4 tim (!),
 men allt motionerande tar på mina krafter.

Det ska bli intressant att väga mig när jag väl kommer hem.
Hoppas att det ska visa sig på vågen att jag simmat och
promenerat varje dag. Vore konstigt annars!

Ha det gott!

Kram Sussie

Inga kommentarer: