onsdag 6 september 2017

Vilka fina dagar!

Förra veckan hade vi några helt fantastiska varma och soliga
sensommardagar. Det var så härligt med den friska luften 
som gjorde att man anade att hösten är i antågande, men
ändå så varmt att flera med mig verkligen passade på att
vara ute nu innan höstkläderna åker på.
Jag tog en rejäl promenad i LUDVIKA och fotade lite.
Här lite bilder från STADSPARKEN.

Efter att ha fotograferat i parken promenerade jag in i
Centrum av Ludvika. Bara några minuters promenade
in dit eftersom Ludvika är ganska litet.

Klicka på bilden för att se den större.
För den som läste mitt boktips i förra inlägget
och undrar vad boken handlar om så har jag lagt till
ett stycke  som är en perfekt inledning till 
PARADISETS JUNGFRUR.

Så kolla gärna in förra blogg posten igen!
Ha en mysig kväll!
Kram Sussie

Inga kommentarer: