tisdag 31 juli 2018

Livet förändras...

Det har varit mycket foton i sommar  på 
Anders och mig.
Sommaren 2018.

Kanske vår sista sommar tillsammans...?
Smärtan är enorm just nu. Inget har varit svårare än detta
i mitt liv någonsin. Ibland har det känts som att jag aldrig
kommer att överleva utan den man jag levt med så länge.
 Jag saknar honom varje sekund...
Hela jag slits itu i tusen bitar och jag har inte en aning
om hur jag ska kunna plocka ihop alla bitarna 
och bli mig själv igen .


Jag  känner mig som en halv människa.

Det kommer att kännas outhärdligt svårt.
Men jag ska klara det här.
Jag måste ju. Har inget annat val.
 
Idag gör det ont. Bara ont.

"Jag älskar dig min vän..."

Jag älskar den man han var innan allt förändrades...
För mig är han den Anders...

Sussie

Inga kommentarer: