torsdag 19 augusti 2010

Laddar för måndagen!


Ingen bra nystart måste jag tyvärr meddela. Dunderförkyld helt enkelt!
Kanske inte så jätteoväntat med tanke på att gubben min var sjuk och dottern min också.
Men jag får ta nya tag på måndag!

Jag ligger just nu här i sängen med min laptop och planerar för nästa vecka.
Maten, träningen och hur jag ska lägga upp bloggen. Vilka kategorier jag ska ha osv..

Jag känner iallafall att jag börjar i rätt ände denna gången. Jag mår psykiskt och känslomässigt
otroligt bra och tror liksom inte att det ska komma "bara jag går ner i vikt".
Nej, nu vill jag komma i form fysiskt för att manifestera det stora välmående jag börjat
känna inombords. Allt inre arbete måste göras även på utsidan eller hur jag nu ska uttrycka mig.

Jag känner mig full av positiv energi!

Jag önskar Dig som läser detta en riktigt skön torsdagskväll :)

Inga kommentarer: