torsdag 9 september 2010

Dagens vattenjympa...

... var gudomligt välgörande!

Jag låg och flöt ett tag innan med endast en krage runt halsen för att flyta
ifall jag skulle somna. Det gjorde jag nästan.

Det kändes nästan som att jag låg tyngdlös i rymden :)
Verkligen avslappnande!
Jag har starka funderingar på att leta reda på en Floating tank
och prova på att ligga i en sån. Någon som provat?

Sen körde jag mitt 40 minuters pass och låg 10 minuter och flöt även
efteråt. Det är 38 gradigt vatten i bassängen och det är så skönt.

Imorgon blir det gymmet igen och ett styrketräningspass
och konditionsträning.
Och så ska jag ju väga mig också... Pirrigt!

2 kommentarer:

Suzan sa...

Ja jag har testat floating, o skrivit om det också:
http://ettdussinpannor.blogspot.com/2010/05/utvardering-floating.html

Lotusblommans vardag sa...

TOPPEN! Det ska jag läsa om på direkten.