onsdag 12 januari 2011

Idag mår jag toppen!

Idag är jag full av positiv energi igen!
Känslomänniska som jag är går det lite upp och ner ;)

Nu har jag nyss kommit hem från träningen!
Gud, så skönt det var att komma igång igen!
Stod 20 minuter på gåbandet och tränade sedan på EasyLine-
maskinerna. Sammanlagt en timmes träning blev det.
Ärligt talat känns det som att jag hade kunnat träna en
timme till, men jag vill inte ta ut mig för mycket i början.
Det känns viktigare att jag börjar gå dit varje dag
och arbetar in den träningsrutinen.

Men vad jag har bråkat med min mp3-spelare senaste
dagarna. Jag blir galen för jag får det inte att fungera!
Vill ladda ner mina låtar som jag laddat ner från iTunes,
men det går inte. Jag tror att problemet är att den mp3
jag har kanske inte är kompatibel med Apples iTunes.
Så på fredag när vi ska till Ludvika tänker jag köpa en ny!
Musik i lurarna måste jag bara ha när jag tränar :)

Nu har jag nyss ätit en liten lunch bestående av pasta
med en sås som jag gjorde på broccoli, knaperstekt bacon, lök
och matlagningsgrädde. Gott!
Vad jag ska laga till middag vet jag inte än. Kanske något
kyckling... Eller en finsk makaronilåda!
Recept på den hittar du här på min andra blogg:
http://lotusblommansblog.blogspot.com/2009/09/finsk-makaronilada.html
Nu blir det en liten tupplur på en timme eller två.

Ha en jättebra dag!
Kram Sussie

4 kommentarer:

KnY sa...

Sv: Jag vet! Älskar endorfinkicken man får! Allting känns mycket lättare när man fått träna lite! Underbart!

Lotusblommans vardag sa...

Jo, det gör ju det ;)

Katta sa...

Tack snälla Sussie! Vad glad jag blir!! :) Det är faktiskt min största glädje också att försöka göra mig fin...:) Kraaam!!

Lotusblommans vardag sa...

Jag skrev det för att det är sant! :)
Var stolt över Dig själv för jag är säker på att många tycker som jag. Kram :)