fredag 11 november 2011

Är det verkligen fredag idag!?

Vaknade för en liten stund sen och var helt snurrig.
I min värld var det torsdag idag.
När A ringde från jobbet och tyckte att jag lika gärna kunde simma
eftermiddag idag igen eftersom vi ändå ska lämna tillbaka filmerna till
Hemmakväll och hyra nya filmer eftersom det är fredag protesterade jag
hej vilt! Vadå fredag!? Det ÄR torsdag idag! That´s it!
Men det var det ju inte... Hmmm. Jamen, det är väl fredag idag då!
Då åker vi väl till Ludvika ikväll igen då.

Planen är att simma och sen hyra nya filmer. Eller åtminstone lämna
tillbaka de vi hyrde förra gången. Vi har ju fortfarande en del filmer
hemma vi inte sett och en av dom såg vi igår. "An education".
Den var jättebra! Så den satt jag och såg på igår när jag
egentligen hade planerat att komplettera simningen, simmade 40 min 
igår, med en liten stund på gåbandet. Fast filmen slutade inte
förrän strax före elva.

Kommer iallafall att träna på gymmet både lördag och söndag morgon.
Vad vi ska hitta på resten av helgen vet vi inte än.

Tack förresten för att Ni besöker och läser min blogg
trots att den förmodligen är ganska ointressant ibland.
Och tack för kommentarer och pepp!
Jag önskar Er en riktigt mysig fredag!

Kram Sussie

6 kommentarer:

Lisa sa...

Japp! Det är fredag...hela dan! :-)) Bästa dan i veckan, tycker jag.
Hoppas ni hittar nya bra filmer. Själv skall jag nog sitta här framför datorn. Surfa lite och scrappa, ikväll. Lite god mat och vin blir det också!

KRAM å PEPP!
PS Jag besöker INGA ointressanta bloggar! Dem skippar jag! ;-)

Lotusblommans vardag sa...

Tack! :D
Ja, vi kom just hem och ska ha lite myspys.
Låter som att du kommer att ha en perfekt fredagskväll.
Kram och Pepp!

conny sa...

Vilket sammanträffande! Förra fredan trodde jag det var torsdag tills jag ringde ett samtal och fick förklarat för mig att det var fredag.

Nu är det lördagskväll, fast säker kan man ju inte vara. Bäst att ringa nån och fråga. ;)

Lotusblommans vardag sa...

Nej Conny, det är söndag idag! ;D

Anonym sa...

Det betyder en del att andra läser även när bloggen är tråkig, MEN jagtycker inte din blogg är tråkig eller inlägg :) så det så :D
Hoppas allt bra och du får en bra start på din vecka
Kram

Lotusblommans vardag sa...

Tack Anna!