måndag 14 november 2011

Motionsutmaning hösten 2011 - vecka 4

I brist på bild som har med motion att göra: Nyttiga grönsaker!
Veckans motionsschema:

Måndag: VILA
Tisdag: gym kvällen  KLART!
Onsdag: gym kvällen 60 min gåbandet  KLART!
Torsdag: ONT i huvudet! SJUK!
Fredag: gym kvällen 1 tim 15 min gåbandet KLART!
Lördag: VILA
Söndag: promenad KLART!

 
VILA idag för jag vaknade just efter att ha sovit middag.
Jag kom aldrig riktigt till ro... In och ut ur sömn hela tiden så
jag borde egentligen ha klivit upp tidigare. Bara irriterande
att ligga och vända och vrida på sig egentligen...

Måste ta en dusch nu och sen på med rosa myspysdressen
 (det enda rosa jag har faktiskt, för det är inte min grej )
och sen ska jag baka muffins med banan-
och jordnötssmak. Anders kommer hem efter midnatt.
Och han önskar sig det till kaffet. So why not?

Ha en riktigt bra måndagskväll
och start på den nya veckan!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Anna sa...

du duktig med din träning. Impad :)

Och ja ljus i svart smide mot den röda väggen är mysigt. Ångrar inte att vi gjorde röd fondvägg :)
Peppkramar

Lotusblommans vardag sa...

Tack! :)
Men jag tar ju inte direkt i så att jag svimmar och inte går jag ner ett hekto heller...
Ha en bra dag!
Kram och pepp!