torsdag 10 november 2011

Snart dags att simma!


Låg och sov idag till klockan tio ungefär. Klockan var satt på ringning
kvart över men vaknade av mig själv och tyckte det var lika bra att kliva upp.
Hade några telefonärenden och såg till att fixa det på en gång. Lika bra att
få det avklarat.

 Var uppe tidigare och åt frukost när gubben gick till jobbet.
Nu sitter jag här och dricker kaffe och ska snart ta och äta något sen lite
pappersarbete. Sånt som måste göras. Saker jag skjutit upp...

Egentligen skulle jag vilja åka och simma nu direkt men gubben har sagt
att han vill följa med så det är bara att vänta tills han kommer hem.
Lite trist för honom tycker jag att sitta och fika medan jag simmar men det
tycker inte han. Så då får det bli så. Men kanske sticker jag iväg lite tidigare
iallafall så får han komma till simhallen efter mig. För jag vill simma
en hel timme och när han var med i tisdags kände jag mig lite stressad
och då simmade jag bara en halvtimme. Vill ju inte att han ska sitta och
ha tråkigt eller somna av leda även om han säger att det bara är skönt
 att vara ute bland folk...

 Sen satt jag på motionscykeln hemma på kvällen
och kollade på Biggest looser. Gillar den här säsongen
och hoppas följa alla avsnitt. Det är så underbart att se dem på
slutet och se hur fina dom har blivit när de gått ner massor av kilon!

Ibland tänker jag att om jag skulle åka till
USA skulle jag nog känna mig ganska liten och nätt!

Igår blev det ingen bio tyvärr för jag hade så himla ont i huvudet.
Jag vet att jag behöver glasögon för jag ser jättedåligt och har
gjort det länge. Men det kostar ju med glasögon så jag har
dragit ut på det. Men men, nu måste jag fixa brillor!
Så det är väl bara att beställa tid för synundersökning.

Ha en toppen dag!
Kram Sussie