torsdag 17 november 2011

Dunk Dunk Dunk...

Gott med varsin shake på kvällen!
DUNK dunk DUNK...
Eller BANK BANK BANK!
Så känns det i mitt huvud just nu.
Har haft huvudvärk av och till i flera dagar nu.
Det snurrar i huvudet och jag mår lite illa.
Tagit Treo och det har försvunnit litegrann men sen kommer det
tillbaka. Jag tror att det kan vara spänningshuvudvärk.
För det känns som att jag drar upp axlarna hela tiden.
Varför vet jag inte. Jag hoppas bara att det ska gå över snart...

Blev alltså ingen träning nu ikväll. Jag som så gärna ville.
Det blir till att lägga sig och bara slappna av i hela kroppen
så gott jag kan.

Hoppas att Ni har en lite trevligare kväll!
Kram Sussie

4 kommentarer:

Lisa sa...

Inge kul med huvudvärk! :-(
Hoppas du mår bättre idag!
Ha en toppenhelg!

Kram å pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Jaaa, jag har ingen huvudvärk. Yippiee!
Tack detsamma! Njut av helgen.

Kram och pepp!

emma-isabella sa...

sv. hej. va kul att du hade vägarna förbi min blogg. SOCKER är myyyyycket farligare än fett!
Socker är åxå det svåraste beroendet att ta sig ur. Kokain är 100ggr enklare att ta sig ur. Kokain är kokain.. socker finns i allt och överallt!
Hoppas du slipper maskinen snart!
hejjar på dig.
emma

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det flesta tror ju att det bara handlar om att äta mindre fett. Men så enkelt är det ju inte. Och jag brukar också säga till folk att det är mycket lättare att sluta knarka, dricka och röka än att sluta äta fel och ändra matvanor. När det gäller droger mm så är det bara att tvärsluta. Och aldrig mer ta i tex en cigg. Så gjorde jag. Men att sluta äta och sen är problemet ur världen funkar ju inte. Det är det enda missbruk man måste bemästra hela sitt liv.

Tack för peppen också! När jag når en hälsosammare vikt hoppas jag verkligen bli av med det där åbäket till maskin! :)
Kram