söndag 6 november 2011

Gregorian live from Prag

 Ja, fast på DVD då alltså.  :)
Avslutar helgen med en Gregorian-afton. Lyssnar på deras livekonsert
från Prag som jag har inspelad.  Så stämningsfullt!

Helgen har förflutit rätt lugnt.
Har inte gjort så mycket mer än att jag var nere på gymmet igår kväll
och gick på gåbandet i 60 minuter.
Resten av tiden har jag slappat, vilat och sovit.
Kollade på Doc Martin nu på kvällen också. En favorit-serie.
Den går på Kanal9 på söndagar.
Vi hade tänkt titta på TinTin på Folkets Hus bio men flyttade det till
onsdag kväll istället. Gubben jobbar ändå förmiddag denna vecka.
Vienetta-kopian Yvette från Willys. Gottigottgott! För bara 5 spänn!
Unnade oss det sista helg-gottet nu också. Glass.
Väldigt gott! Men nu blir det inget sånt förrän nästa helg.

Jag har kalorier att simma och motionera bort nu i veckan...
Och det ska jag göra. That´s it! Vill inte förstöra det hela nu när jag
kommit igång. Träningen gör att jag känner mig lyckligare
 och mer välmående än på mycket länge.
Det är bara att tacka och ta emot för nu är det...
Tid att helas...!

Ha en riktigt bra start på veckan!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Lisa sa...

Skönt att du är glad! :-)
En helg utan några "måsten" är SÅ skönt. Bara få göra det man känner för. Haft lite sånt jag också.

Kram å pepp!

Lotusblommans vardag sa...

Tack! :)
Det låter toppen att du haft det bra du med. :)
Hoppas att resten av din vecka känns lika bra.
Kram och pepp!