söndag 27 november 2011

Ingen morgonträning idag.

Nu hänger stjärnan på plats i hobbyrummet!
Det är ju första advent idag så lite pynt inför julen har åkt fram.
Satte upp julstjärnorna i fönstren igår kväll.
Känns jättemysigt!
Och här hänger en stjärna även i vardagsrummet!
Klockan är snart sju på morgonen och vaknade för typ en halvtimme
sen och tyckte det var så varmt. Öppnat fönstret i sovrummet ett tag och ska
krypa ner och sova ett tag till. Orkar inte morgonträna idag. För trött!
Det får bli någon motion senare idag typ cykeltur eller gymmet på kvällen kanske...

Jag var på vippen att gå ner och träna en gång till igår kväll och sa till gubben
när vi var ute och gick en liten sväng vid femtiden att jag tror jag går in på gymmet.
Men så kom jag ju på att jag hade redan tränat på morgonen.
Borde ha lyssnat till min instinkt och passat på när
jag faktiskt var pigg kom jag på sen...

Ha en skön söndag!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill önska dig en underbar trevlig 1a advent

Lotusblommans vardag sa...

Tack detsamma! Ha en toppenfin dag!